zondag, januari 30, 2005

We waren er al bang voor….

Nella’s huis is niet op tijd klaar. Gisteren hebben we onze toekomstige buurman op visite gehad. Hij is een neef van Nella’s overleden partner, en hij helpt Nella met de verhuizing. We hebben ermee ingestemd dat Nella maximaal één week langer de tijd krijgt om te verhuizen.

Dan hebben we ook nog positief nieuws: Rita’s moeder is on-line! Ze heeft geïnvesteerd in een lap-top (een schoot-rekenaar) en heeft een e-mail adres: mjvdsanden@hotmail.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Rita en Wim,

Hier is jullie tante Joke. Ik zit hier gezellig bij Leo in Nuenen en ik heb jullie laatste lief en leed gelezen. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen en ik hoop dat er straks iets heel moois voor de dag komt. Ben wel voorzichtig met Nella!! Ik ben sprakeloos van de technische mogelijkheden en ik vind het heerlijk op deze manier met jullie te kunnen communiceren. Af en toe zal ik jullie per handmatige post bestoken. Leo zal me op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen op jullie site. Heel veel succes gewenst en veel liefs. Joke.

Anoniem zei

Hoi Wim en Rita,

Hier een berichtje van Anja, de zus van Leo en vernoemd naar tante Joke v/h zuster Angela.
Leuk om jullie te kunnen volgen via de website.
Het valt niet mee om dat te creéren (ik kan de dubbele punt op de e niet vinden op de laptop, dus is het een accent grave geworden)wat je voor ogen hebt. en dan zeker als het niet in nederland of een ander westers land is. En altijd tijd zat! geldt dat ook voor jullie? Leef je daar in een mindere stress dan hier in Nederland? Ik laat het jullie hopen, want hier wordt het alleen maar erger. Is dat ook een reden geweest om weg te gaan uit Nederland? Ook dat kan ik me goed voorstellen.
Ik ben nog volop bezig met de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk in Ghana. Van tante Joke heb ik een krantenknipsel gekregen van Sandra uit de buurt van Doetinchem die vorig jaar in Noord-Ghana vrijwilligerswerk heeft gedaan. Met haar ben ik onlangs in contact gekomen. Zij is nu weer voor 6 weken naar Ghana. Inmiddels heeft ze daar een vriend. Via haar probeer ik aan een gastgezin en andere informatiebronnen te komen. Dus wellicht zit ik volgend jaar ook in Afrika, maar dan in het westen.
Het gaat jullie goed. Ik blijf jullie volgen. En als ik eens gebruik wil maken van jullie bed en breakfast dan weet ik jullie te vinden. Strooi de zaden voor de tarwe maar vast uit.