zondag, april 10, 2011

Moeilijke tijden

Uiteraard heeft ook hier de afgelopen periode in het teken gestaan van het ziekbed, overlijden en begrafenis van Rita's moeder. Rita is al weer ruim een week in Nederland, helaas was het voor mij niet haalbaar om mee te komen om haar bij te staan. Niet dat er geen vrijwilligers waren om hier op de winkel te passen; gelukkig ben ik omringd door familie, vrienden en buren die allemaal bereid waren om daarmee te helpen. Maar hier zijn de afgelopen week ook een paar dingen gebeurd waardoor ik echt niet weg kon. Het is nu niet het moment om daar verder op in te gaan, maar dat komt nog wel.

Ik wil langs deze weg iedereen hartelijk bedanken die mij (op de meest uiteenlopende manieren: telefonisch, per e-mail, gezelschap, culinair, om maar eens een paar voorbeelden te noemen) door deze moeilijke week hebben geholpen.

Geen opmerkingen: