zondag, juni 19, 2005

Een klein ongelukje

Helaas maar een kort bericht vandaag, er is namelijk een klein ongelukje gebeurd. We hadden besloten om vanavond frietjes te bakken. Dat doen we altijd buiten, en speciaal daarvoor hebben we bij de buitenbarbecue een wandcontactdoos laten installeren. Als volledig geëmancipeerd echtgenoot (en nog wel op vaderdag) bood ik genereus aan om de frietpan buiten te zetten. Nu is het zo dat de bestrating wel klaar is, maar om vanuit de achterdeur bij dat bewuste stopcontact te komen moet je wel twee bloembakken omzeilen. En die bloembakken zijn momenteel leeg, zo’n halve meter diep uitgegraven. Bij de tweede ging het mis, ik stapte midden in de bak en ging met frietpan kompleet onderuit. De schade is beperkt gebleven, Ik heb er twee afgeschaafde handen en knieën aan over gehouden, en de frietpan doet het nog, alhoewel hij er toch wel een compleet ander model aan heeft overgehouden. Verder zat ik letterlijk van kop tot teen onder het frietvet. Ik heb me buiten helemaal uitgekleed (gelukkig kan dat soort dingen nog, waar wij wonen), heb me m.b.v. een keukenrol zoveel mogelijk vetvrij gemaakt, en ben vervolgens in bad gedoken.

Eén foto willen we jullie niet onthouden:


Een winterbloeier

Dit zijn ingekuilde planten, meegenomen uit de tuin van ons huurhuis in Robertson. Gestolen goed gedijt dus soms wel.
We hebben nog meer te melden, maar dat gebeurt in de loop van de komende dagen.

Geen opmerkingen: